Студія віртуального інклюзивного простору (ВІП-Студія)

Понад пів року, починаючи з 14 серпня 2020 року, проводиться активна діяльність у рамках реалізації міжнародної програми розвитку інклюзивних спільнот «Студія віртуального інклюзивного простору (ВІП-Студія)», заснована кандидаткою педагогічних наук, доценткою кафедри педагогіки та методики початкової освіти факультету педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Відмінником освіти України, засновницею громадської організації «Інклюзивний простір. Українська спільнота», експерткою міжнародної програми розвитку інклюзивних спільнот, що реалізується за підтримки International Association for Community Development (IACD) (глобальної організації, акредитованої ООН), членкинею IACD Оксаною Гордійчук. Заходи ВІП-Студії координує Олеся Осинчук, а модерує Валентина Осинчук.Викликає захоплення, справжнє збагачення та одночасно нові виклики і досвід організація пані Оксаною інноваційного ресурсу в професійній підготовці фахівців до інклюзивної діяльності – неформальної інклюзивної практики в Міжнародному проєкті «Інклюзивна НЕ!ШКОЛА on-line» у партнерстві з дітьми команди «Інклюзивне покоління NEXT», їх батьками та фахівцями «Inclusive Practices» (Грузія, Урекі). Долучитися до реалізації проекту та спробувати себе в ролі волонтерів-наставників «Інклюзивної НЕ!ШКОЛИ on-line» як для нормотипових, так і для дітей з особливими освітніми потребами мають можливість і викладачі кафедри іноземних мов для гуманітарних факультетів – професор Богдана Лабінська, асистент Наталія Виспінська, в.о. доцента Тетяна Коропатніцька. По завершенню занять відбувається аналіз практичної діяльності з рекомендаціями, настановами та фаховим психологічним супроводом креативної директорки «Inclusive Practices» Олени Болотової (Грузія, Уреки). Цінними є командна робота й підтримка. Позитивна, довірлива атмосфера сприяє бажанню розвиватися, відкриваючи нові грані наукової та практичної діяльності. Загалом ВІП-Студія обрала напрям на об’єднання вмотивованих різнопрофільних та майбутніх фахівців для сприяння у комплексному особистісному розвитку, професійному становленні в умовах інклюзивного освітнього та соціального середовища; популяризацію автентичної взаємодії та емпатичних стосунків фахівців з дітьми/особами, незалежно від особливостей кожного, та їх батьками; цікаву та корисну освіту впродовж життя. ВІП-Студія слугує для студійців: майданчиком для тематичних зустрічей з висококваліфікованими експертами, всеукраїнськими та міжнародними партнерами у сфері інклюзії, психології, психотерапії, нейрофізіології, корекційної педагогіки, авторських методів та методик, філософії, поезії, мистецтва та ін.; постійним і системним супроводом команди ВІП-студії; консультуванням з приводу реальних життєвих та професійних ситуацій; інтеграцією теорії і практики; платформою обміну змістово-діяльнісним інструментарієм опісля тематичного дня (у закритій групі ФБ). Наразі ВІП-Студія налічує більше 50 учасників з різних міст України. Щочетверга відбуваються засідання, де після кожної доповіді учасники діляться досвідом та проблемами роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Факультет іноземних мов висловлює щиру подяку Оксані Гордійчук за можливість розвиватися і ставати професіоналами своєї справи, а саме – вміти навчати іноземної мови учнів з особливими освітніми потребами, застосовувати доречні підходи, методи і технології у методиці викладання!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *